Thursday, March 10, 2011

yes! aku mmg tak puas hati!

apa khabar pembaca yang ku sayangi.. *what? ayat nak muntah ke? ok2! fine. sory. hahahaha

hah! law tgk pd tajuk, mesti anda taw kan, aku tgah geram kat seSUMTIN ni, iye. mmg aku geram! n mmg aku xpuas hati.

kegeraman aku ni bermula malam td, bila aku on tv tepat pukul 9.30 mlm. ade 1 siaran kat tv chanel num 3 ni. cite dia sedey la, sbb dia memaparkan kisah n hidup orang yang susah. aku pn tangkap la sedey tgk orang tu. mmg aku kesian kat orang yang masuk tv tu mlm td.

tp, macam mana aku dpt rasa geram ni? ok, time akak pengacara tu ga sampaikan ayat2 sedey dia tu, tiba2 kan, aku dgr ade 1 baris ayat dia yang mcm kurang nak sedap lah. dia mcm menyamakan orang tu macam peminta sedekah. sori la kalau aku salah pendengaran ye. tp mmg siyes, aku dgr bnde tu mlm td. so, baik2 muka aku suci mcm ni , terus jd gini  . terkejut n terkedu aku dgr. mentang2 la org yang dia paparkan tu xde tv, xde umah. sedap2 je ey bole ckp. n plus, orang tu bkn peminta sedekah, dia keje sendiri ye. 

aku ni bkn ape, bg aku la kan, ayat dia tu mcm agak sensetif la wei! tu aku geram  nih! kan kita nak tolong orang tu. bg la ayat yang baik2 sikit. hahaha. dah2. tu je aku nak conteng2 harini ye. tata. 




















wei! aku blom publish lg ke? adoi! sgn nye!  jgn bgtaw org taw! 






No comments: