Tuesday, March 8, 2011

aku & cik-cik rumate ku.

apa khabar pembaca-pembaca yang comel dan kacak !
meh nak tium sikit!       alamak, lupe nak berus gigi la pg td! hehehehe .. 


ok, kali ni aku nak bercerita kisah kawan. anda ada kawan? msti ade kan. so kali ni aku nak cerita pasal rumate-rumate aku. yg sorang ni, aku baru jd rumate dia sem lepas. so baru 1 sem la kitorang duk 1 bilik secara sah. hubungan kami rapat la jgk. chop2! jgn pk bkn2 ye. kami ni rapat sbb kami ni 1 kelas. masa sem 1 & 2 aku ade rumate lain. bkn la bermaksud aku x rapat gan rumate aku tu. tp maybe disebabkan kelas lain, lepas tu dia ambk kos lain, so tajuk yang nak diborakkan pn jd kurang menyengat lah. cewahhhh hehehehe. tp aku sayang taw rumate-rumate aku ni, ala, bukan rumit sgt pn nak sayang kat dorang ni.


so nak di jadikan cerita, meh aku kenalkan rumate aku ye.. 


yang atas ni la rumate2 aku. so yang kiri tu shima, rumate sem3. kanan lak fae, rumate sem 1 & 2.
*atas ni sesi perkenalan je.

ni lak aku nk kongsi pic aku gan fae. rumate aku yang 1st! 1st ever! sbb aku mmg xde rumate sblm ni, aku tkut nk masuk sekolah asrama. org kata byk antu!  aku takot!

ok! so skg aku nak stat cte pasal rumate aku lg 1 ye. ade sekali tu masa sem 2, aku gan shima n dua org mber aku ni telah terjoin kan diri masuk kem taw. kem pusat islam taw. so kami ni, nak kata jaat xjaat taw. siyes tak! haha. tapi x alim la, maksd nye bese2 je. ok done!


nak dijadikan cerita, bila g sana sumenye baik2 belaka! hehehe. sgn taw. ok aku pn terpaksa la control sikit supan2 aku tu. hehehe


so mcm2 la aktiviti yg ktorang masuk kat sana, termasuk la blakon. hahahaha. aku dpt watak lesbo masa tu. ok la, ni aku nk syer sikit pic aku gan shima time ktorang kat sana. kem tu kat area ganu jgk. *aku blaja kat ganu ye*


kami dalam bulatan tu, nmpk x kami buat ape? kami buat peace! adoi, segan nye aku. orang lain ne ade buat peace.


anak panah tu utk rumate sy, kali ni sy xteman dia buat peace, dia buat sorg2 je. hehe


hahaha, sekali lagi, peace ye. *lepas ni nk kne supan2 sikit.


nak makan pn, posing! peace. hehehehe. 


cer carik aku yang ne.. 
jumpa x?
ape? tengah? depan?
aku yang nunnnn blakang skali. hehehe
and sekali lg kami berPEACE di situ ye. hehehe
sebenarnye aku post ni, cz aku rindu kat rumate2 aku, da lama xjmpe. yela, tdo sme, mkn same, gosip same, jalan2 sme, mandi pun same jz blik air je lain2. huhuhuhu. k la! tq bce entry saya yang belit-belit ni ye.
tata :)


No comments: