Thursday, March 17, 2011

SEMUAnakDUIT!

assalammualaikum.
entry kali ni aku tulis dengan bertemankan curahan air mata. huwaaa. kenapa ye. sekarang ni semua bende nak main duit aje. hadoi. sakit! senak! benci! segalanye ada.

nak beli ni semua kena duit~

tak bole, tak ada! kena ada jugak!

kalau tak ada cecair magik ni, rambut aku boleh mengalahkan artis retro dulu.

macam mana kalau tak ada adik beradik ni semua? owh! hidup aku tak bererti! *sampai macm tu sekali ye.*

tak apa lah. aku jarang pakai bedak ni. hehe

alaa! ni pun tak boleh tak ada.

bende ni kalau buat muka kesian kat ibu and ejal, bole jugak dapat. tapi kalau selalu, segan lah aku! hahaha  



so, kesimpulannya. aku rasa habis LI ni, aku nak cari kerja. yang halal lagi masyuk. bole? hehehehe

6 comments:

OnE_nIeZuKa said...

mari jual tdung!!!!!!
masyuk2!!!!!!

miss hirda said...

hahaha.. mari bos!! jom3!!

! beluncas _ n i will follow u back _ said...

masalah dwet ta pena abess .. duet ouh duet ~~~ ,,,

miss hirda said...

huhu.. tawu tak mengapa. *ayat apakah?*
aku suka kau duit! tp kenapa kau buat aku penin + pusin2?

cik teynteyn said...

ptptn mane ? awak shopping yek?

miss hirda said...

teynteyn, ite tak ade ambek pt la wak.. huhu