Wednesday, March 2, 2011

aku, kau, saya, awak

hello anda-anda sekalian!
bila usha blog orang, mmg best! mksd best itu adalah, bole la dapat ilmu nak berblog ni kan, di samping taw gosip-gosip yang terhangat di pasaran. so kadang-kadang dorg ade cerita kisah lovey dovey dorang. so hirda pn rasa nak tulis jgk lah.. haha.
so meh nak kenalkan my sayang..
tardaaaaa!!


dia bese je..  xla macam sayang anda-anda sekalian. heheheh. but i love him damn much!

part 1

ok, nak start cerita ni. mula-mula bagi pengenalan ye. nama dia ejal ye dan saya ida. kami ni da saling kenal jumpa terserempak kenal *kenal di situ means saya taw nama dia n dia taw nama saya* since skula rendah. tp kami bukan dari sekolah yang sama.. so cam ne bole jumpa? wah.. ok, gini citenye nye.. cousin hirda mengajar kat sekolah ejal ni. so, dlm umur 11tahun a.k.a darjah 5, sekolah dia ade buat kelas malam. hirda pn join lah kelas tu, lagi pun cousin hirda da ajak kan. bole jalan-jalan! ahahaha. 

so kat kelas tu, jumpa lah sang kekasih hatiku ini. chop2!! tp time tu dia nakal sangat! x bole duduk diam cm mende nih.  biasalah budak lelaki kan, mmg la nakal. bising tu da of cz lah. so, dia xpenah masuk dalam LIST calon suami aku kawan ida.
sbb, ida ni segan nak berkawan dengan orang. hahaha. lagi2 LELAKI ye..


tp 1 benda yang membuat kan ida ingat ejal ni walaupun xrapat dgn dia adalah, dia skandal kan saya dgn kawan dia! owwwhhhh.. dia ni mmg taw.


ida kenal dia sekadar nama dan kenal rupa je, tak lebih dari tu. berbual pn tak pernah.


part 2

ok, masuk je form 1, ida kena masuk kelas 1jujur, ejal pn 1jujur jgk. tapi cam ne, mmg xde pasaan pn time tu, so walaupun kami dlm kelas yang sama, saya buat bodo saja! haha. xde pn niat nak bekenalan dgn dia ok. so beberapa hari lepas tu, dengan tak sempat nak kenal nye, kami pn berpisah . ini kerana, ida terpaksa pindah kelas. *walaupun aku xkurus, tp aku pindah kelas bukan sebab badan aku gemuk sangat sampai kena dipindahkan kelas ok.* hirda kena masuk kelas aliran agama (KAA). so, hubungan kami yang tak sempat nak tumbuh ape lagi berbunga tu pn terputus la kat situ.

part 3 

time form 4, sekali lagi kami dipertemukan *ceh, cam jao je berpisah sebelum ni* dalam,........ of cz la kelas. heheh. kami masa tu masuk kelas 5 sains, ceh. *siyes aku tak nak masuk lagi kelas sains2 pasni*, maklumlah memang tak minat nak belajar2 ni, pastu ambik sub science lak.
ejal lak time form4 tu, dipilih jd ketua kelas. tp, xkesa la ape pun pangkat dia, SAYA TAK MINAT ANDA OK! *tp time tu je la*

hbs je mid exam, ejal tuka kelas akaun, dia xmaw da plak ambk science. ok, xpe. i x kesa u noe. hehee
so cam ne tah, akhir form4, kami pn diijabkabulkan couple dgn rasminya!  yeay! tarikh saya terima dia, was on 15th november 2007! nt ite cite lg ye cm ne ley couple dgn dia.. 


n sejak tarikh tu lah, aku kau, bertukar jd saya awak! hehehehe.. anda paham? :)

tata :)





7 comments:

OnE_nIeZuKa said...

waaaaaaa~~~~~
ni cd ke dvd punya citew?
bahahhaa

miss hirda said...

hm, ni kalau ko nak terang sikit, pakai dvd.. law x, pkai cd je.. hahahahah

NURUL NAZIRA said...

wahh ~ macam novel ! haha :D

miss hirda said...

hehehe.. nurul, kisah benar nih.. hehehehe :p

OnE_nIeZuKa said...

padahal2~~
hahaha

hany_tasha said...

wahh..so,sweet...tp owg xthu pon pasal ni...die xcite kat owg pon..uhuhuh

miss hirda said...

dia xceita ye? ni akak cerita ni.. hehehe :)