Saturday, March 19, 2011

saya dapat P.F.F !

assalammualaikum.

aku menulis entry kali ni, kerana hati aku yang memaksanya. hehe. alaa, aku just nak syer je masalah aku yang baru aku peroleh secara free ni. tapi perlu di settle kan mengguna duit. *sakit ati kan*

nak dijadikan cerita, aku baru beli handphone ni. adoi! tak sampai satu hari aku pakai, dah rosak. aku rasa nak baling je. sebab tu la aku rasa lg better aku pakai hp biase je. bia lah tak ada mp3 dlm tu. janji aku bahagia! tak payah nak sakit hati macam ni. lepas text dgn call pn ok lah.

ni tadi hantar kedai, biasalah. sediakan lah duit penuh2 dalam poket ok. kalau tak, jangan harap lah nak ok benda tu. dah melayang-layang lagi duit aku. rasa nak bakor je! macam cerita kak limah tu, hehehe. dah la entry sebelum ni aku cerita pasal duit. ni nak kena keluar duit lagi.

p/s : malas letak pic hp tu, nanti aku rasa nak tampa muka skrin lappy aku, kesian lappy aku kan.

*P.F.F bermaksud PROBLEM FOR FREE. :p


4 comments:

beluncas ^.^ said...

aisey ,, suwey kite sama lhaa yunk , aq pon baru pas broken fon juga ,, shit ! ,, time sengkek neh lhaa fon buad hal ,, atooyy ,.

miss hirda said...

huhu. tawu tak ape. kenapalah time2 gawat macam ni lah dia nak manje2 ye. huhuk. :(

beluncas ^.^ said...

bak kata p ramlee .. neh sume COBAANNNN ...

miss hirda said...

xpe2.. biasalah.. hehe.. COBAAN :(
*cakap cobaan sambil buat muka seday. hehe