Saturday, January 15, 2011

saya shuke home cinema!

salam..
ok, malam khamis aritu, duk uma xde keje. so remote kat tangan pn, aku tekan2 la dengan rakusnye. pastu, dgn segala hampehnya, sume rancangan ala2 busan lak tuh. aku pn try bkak info siaran. suma xbest! pastu bkk info tv2.. ok, 10pm nt ade cite.. " MINORITY REPORT " . ok, tajuk n info bout cite tu agak best la jgk, tp aku mati2 ingt 2 cite cina. hehe. ingatkan cite jacky chan blakon ke. haha. so aku pn tggu la dengan sabarnye untuk sampai ke jam 10 malam. and then, taraaaa!!!!
ni cte dia, hambek kau "cite cina".
*skali rupanya, tom cruise pnye cite daaa. hehehe..

cte ni, berBACKGROUNDkan zaman akan datang, moden la jgk, pasal cop akan datang. ok la, not bad. sy bagi ★★★★ star kat cite nih! hehehehhe


walaupun maybe cite ni da lama kua, *yela, da masuk tv da kan, of cz la lame kot* im enjoy it! yeay!! hehehe :)


so, aku letak sikit kat bawah ni, part2 dalam cte nih.. ok.

 ni time dia nk cari org jahat.. dush.. dush..!! *hehe :D
 pompuan ni, buka awek dia dlm cte nih, tp dia ley meramal ape yg jd masa akan datang. *psikik. cool huhh~
kete nih, cruise drive dalam cite ni, dalam usaha dia nk larikan diri. aku pun tataw ane depan, ane blakang kete nih. hehehehe

No comments: