Sunday, January 9, 2011

saya kawen pagi td !! :)

salam.. :)
hye malaysia...


semalam jiwa aku bagai di cucuk2 sembilu, macamane ye rasanye. owh! sgt pedih. tibe2 cik abe ku naik mara pada aku. aku nk buat saje je, tp tak tahan sangat. so ape lagi. aku pun memutuskan untuk single. *tu pun kt FB je.. hehehe


macam2 jgk la komen yang aku dapat kt fb tu, pasal peletakan jawatan aku selaku tunang org dalam fb. tp aku buat bodo saja.
aku siap buat iklan : sesiapa nk couple dgn aku, ley PM aku. hahaha! sketi la nk kata aku desperado ke ape ke.


masa ga lunch, aku terpikir, kalau aku on9 jap lg, aku nk tgk, ade tak yang pm aku. ala, ejal (ma boo a.k.a cik abe) xmau ke pm aku ? pm laaaa........ *ati aku merayu-rayu* cz aku da remove dia drpd list fb aku. 
law dia pm aku, cnfm aku terima dia semula. hp aku lak dr td, duk berbunyi tett2 sokmo. sumenye msg dr ejal. *dia nk pjuk aku la tu. hehehe. tp aku wt bodo je. walau dlm ati ni ase lucu lak. hehe

tick tock tick tock

ok! kerja time!!! ape lagi, bnde 1st yang merayap ke minda aku is : inbx fb aku. hehehe
aku pn on9 n tgk, ade 1 msg. ok. aku bukak. owh!!!! ejal PM ME! hehe. 


lepas tu, ktorang pn setel kan la pob ktorang cam owg besa2.. yela, da dewasa kan kamee sekarang, kena berfikir secara dewasa. hehehehe


so, arini. ok, secara tepatnya, pg td. dia ajak aku kawen! hehehe.. but only in FB la. hehehe. walaupun x real, tp ramai la jgk yg like status baru aku di fb 2. hehehe. tq kawan! i love u all. hehehe

p/s : n secara rasminya, i suda jd wifey dia. ok! di fb saja :) heheeh

No comments: